Srpen 2009

UPOZORNĚNÍ: Jedu do Chorvatska

19. srpna 2009 v 20:23 | Petusss |  Aktuality

OD: 20.8. DO 31.8. 2009

V těchto dnech jedu na dovču do Chorvatska na ostrov Korčula. Bohužel tam budu až do konce prázdnin. Hlavně si mě Sbénka nemažte a uvolněte mě od zápisů.

Články přednastavený určitě budou ,takže se máte aspoň na co těšit. Budete tu video Pepíčka,pak fotky ze Zoo z Děčína, a pak nějaký obrázky možná.

tak se tu mějte dobře ppá

Dobro došli na Jadran =)

Přijela k nám pouť.

16. srpna 2009 v 21:35 | Petusss |  Aktuality
Dneska u nám do města přijela pouť. A taky se na naší řece sjížděla na trakařích a kolech lávka. To byla prča. Ty pády byly super. Já bych na ni nikdy nejela. U nás ve městě se to koná každým rokem. dneksa bylo hodně teplo tažke se jim padalo do vody dobře. Se aspoň trochu osvěšily při těch pádech. Pouť byla taky super,akorát mě dost štvalo,že tam je málo atrakcí. Ale největší prča byla na autodromu. Jsem tam byla samozřejmě s kámoškou a ta sebou ještě měla sestřenku. Jsme se tam do sebe naráželi a předjížděli jsme se.
Jinak zítra jedeme s rodiči na veliký nákup jídla do Chorvatska. Bože to zas bude.´
Tak se mějte bobánci moji ppá

Hero?

14. srpna 2009 v 20:07 | Petusss |  Aktuality
Mno dneska jako dycky celý den nuda nuda a nuda. Od rána čumím jenom na tu bednu a nic jinýho. Jo akorát jsem byla s taťkou odpoledne fotit letadlo k letišti. On je totiž spotter a ti se o letadla zajímaj. A tím můj taťka právě je. jednou mě ty letadla taky hrozně chytali ale je to už dcl nuda. U nás v Pardubicích na letišti lítají pořád ta samá. Možná vám pak nějaký jeho fotky dám sem na blog.
Taky jsem zjistila že se mi to Chorvatko hrozně krátí a prázdniny se krátí taky. Ale co já jedu ještě na dovču takže mě prázdniny rozhodně nekončej. Zítra,jestli půjdu na blog,tak přidám nějaké nové video s Pepikem. Už se moc těště.
Asi půjdu oběhnout affka a pak se dívat na nějaký videa na youtubku.
pápá Vaše Petusss
||| zoe-brilliant.blog.cz" alt="zOe.Brilliant[×] ||| zoe-brilliant.blog.cz"]

Mix mých fotek

13. srpna 2009 v 10:40 | Petusss
Pozn: V tom domě bydlím já. A ten smrk půjde na podzim pryč. :(

Toto letí jako smetí...co?

12. srpna 2009 v 19:39 | Petusss |  Aktuality
Jj a letí to hrozně moc. Jinak vám moc děkuju za komentíky u předchozích článků, fakt jste mě moc potěšily.

Za chvíli možná pojedu s rodiči do letního kina na Kozí příběh. Teda ovšem jestli si to nerozmyslej jako to pokaždý dělaj. Hlavně se nelekněte tý fotky. Je to moje nová fotka. Je focená u kámošky a ty brejle jsou její.
Normálně teďka mě mamka, řekla že jednu noc v tom Chorvatsku přespíme ve stanu. Se jako uplně zbláznily ne. Dyk ten stan je jenom pro dvě osoby. Já s spát s rodičema ve stanu pro dva nebudu. To si radši lehnu na zadní sedadla do auta. Já vím že to bude nepohodlný spát v naší malý 12 let starý Felícii, ale pořád lepší jako, než spát s rodičema ve stanu. Mno bude to fakt jako dobrodružná noc.
Jdu ještě dooběhnout affka. Skvělej zbytek dne pá pá moje lásky.

Colorizace

12. srpna 2009 v 19:05 | Petusss |  Graphic Arts
byla jednou myslím že do nějaký minichallenge a teď jí dávám sem