Červenec 2011

Tak kde je to slibovaný teplo

30. července 2011 v 16:48 | Petusss |  Aktuality
Když kouknu z okna, tak moc pěkný počasí nevidím. Včera to ještě šlo, ale dneska? FUJ HNUS
Pořád slibujou, že bude hezky a ono houby. Tuhle dokonce u nás byla bouřka, docela jsem se divila z čeho, když nebylo pěkně. :D
Jako vzpomínku na krásné počasí, jsem dala fotografii s kytičkou, kterou jsem se snažila vyfotit makro režimem. Stejně z těch fotek nic moc nebylo, tak vám tu aspoň jednu přidávám jako ukázku.
A jinak těším se hrozně na pondělí, a proč to vám řeknu v neděli nebo v pondělí :D

Ještě moc nerostou :D

29. července 2011 v 14:21 | Petusss |  Aktuality
Dneska jsme jeli s taťkou udělat menší nákup. Do města jsme jeli okolo lesa a na krajích stála auta. Tak nám došlo že začínají růst houby. Jenomže to byste neznali taťku, pro houby udělá cokoliv. A tak nazpátek když jsme se vraceli z města. jsme tam prostě museli zajít. Nuže po lese jsme chodily jak blbci a nic nenacházeli. Nebýt mně tak by vůbec nic nenašel. Já jsem na jednom fleku, našla asi 5 babek pohromadě. A pak když jsme, se vraceli zpátky k autu tak taťka našel pár malých podoubáků. Jak jsem se zmínila v nadpisu, ještě moc neroustou ale teprv začínají.
Jak ho určitě znám, tak tam za týden půjde zase :D

Menší změna v rozcestníkách

27. července 2011 v 23:39 | Petusss |  Aktuality
Ano, vylepšila jsem rozcestníky. S těmi PNG obrázky vděčím M&M protože mi poradily, kde ty obrázky mám hledat, tak snad se nezlobíte, oběma vám mockrát děkuji. Jinak se možná chystám ještě udělat nový podkategorie, ale zatím to nechám tak jak to je.
..____..
Achjo, to teda pěkně začínám ponocovat. To zná asi každý. Nemůžu prostě spát, protože jsem vyspalá až až. No co se dá hold dělat, možná počkám ještě než příjde taťka z hospody a pak teprv půjdu spát. Stejnak dělá hluk po celým baráku, tak by se stejně nedalo spát. :D

...Tak dobrou...

Design 28.

25. července 2011 v 23:35 | Petusss |  Designy
Doba: 25.7.2011 - x
Název: Doznívající léto
Fotky: devianArt.com + moje
Můj koment: Jedním slovem prostě jednoduchý, v jednoduchosti je prostě krása. Poslední dobou nemám ráda přeplácaný designy. Moc se mi líbí. A myslím, že se mi povedl.
Tak co vy na něj. Líbí?

Už bych zase někam jela

25. července 2011 v 15:03 | Petusss |  Aktuality
Zase se opět nudím. Jsem doma sama s Pepíčkem. Opět bych jela na nějaký výlet. Nevím proč, ale chtěla bych navštívit Terezín. Moc by mě zajímalo, jak to tam vypadalo. Vůbec prostě nechápu, jak ty koncentráky mohli být. Mučit židy jen tak pro nic za nic. Nechtěla bych v té době žít. Je to moc smutný všechno.
Dneska dopoledne strávila u photoshopu děláním nového rovrhu do školy. Musela jsem si ho udělat teď, protože v září na to nebude čas. Docela se mi povedl. V září pouze do něj napíšu hodiny a pak si ho budu moci vytisknout a dát na mojí nástěnku místo starého.
• tady pro ukázku malý náhled, jak vypadá:
Dneska mám ještě v plánu se dívat na film The last song, který jsem si dneska stáhla. A možná se zkusím zaměřit na vytváření nového designu.
Určitě jsem ještě dneska zajdu. Ale teď na chvilku noťas vypnu a nechám ho trochu "vychladnout" :D

FOTOGRAFIE - Venkovní lampa

22. července 2011 v 22:07 | Petusss |  Fotky
Tuto lampu jsem fotila na úterním výletě. Hrozně mě zaujaly svým tvarem a historickou podobou. A ještě aby fotografie měla svůj historický nádech, tak jsem jí ještě trochu doupravila a přidala jí více historický šmrnc.

Úterní výlet do Ústí nad Labem

21. července 2011 v 18:28 | Petusss |  Aktuality
S taťkou jsme se dohodli, že byjsme mohli někam jet opět na výlet. Úterý bylo uplně ideální. Navíc bylo nádherně. Oproti dnešku. Jeli jsme tam vlakem. Navštívily jsme tam vyhlídkovou horu Větruši, kde byl nádherný výhled na město a okolí. Na té hoře tak bylo ještě zrcadlové bludiště. Tam to bylo docela hustý. S taťkou jsme se pěkně nasmáli a pobavily se. Jinak na větruši vedla lanovka, kterou jsme se svezli nahoru a dolů. Potom jsme jeli dalším vlakem na hrad Střekov. Tam jsme pobyli asi hodinu času protože taťka tam koukal na jezdící vlaky a lodě co projížděli komorou u splavu. Lítaly jsme tam po hradě jak blbci a koumaly z který strany ty vlaky a lodě uvidíme. Potom jsme sešli dolů k nádraží a jeli zpátky domů

Fotografií jsme udělala spoustu, ale to by se sem všechny nevešly, tak jsem vybrala ty nejhezčí.
Na vyhlídce na Větruši, kde byl krásný výhled.
_____________________________
V zrcadlovém bludišti. Jsem to tady ale krásně :D
_________________
Na hradě Střekov na velké vyhlídce, kde jsme koukali na vlaky a lodě
Hrad Střekov ve své kráse.
___________
Zážitků mám plno, na výlety bych mohla jezdit pořád. A takhle já si představuju dokonalé a nepronuděné prázdniny.

Včera teplo, dneska hnus

18. července 2011 v 16:05 | Petusss |  Aktuality
Včera byl opravdu nádherný den. Koupaly jsme se s kámoškou u ní v bazénku. Pořád jsme se něčemu tlemily. Prej dělej budhu. Tak tam skákala do bazénu jak budha. No prostě sranda.
A dneska? Takovej hnus. I když mi to moc nevadí. Jsem z toho včerejška ještě taková vysílená.
Zítra jsem s taťkou domluvila další výlet. Tentokrát máme nachystáno do Ústí nad Labem. Chceme navštívit nádherný hrad Střekov a pak vyhlídkovou horu Větruši, kde jezdí lanovka. A ve středu, pokud nebude vedro, tak pojedu s mamkou do Prahy. Musí tam jet něco vyřídit ohledně práce a pokud zbyde čas tak půjdeme do nějakých obchodů a já už si doufám koupím konečně nějaký plavky.
Fotografii ze zítřejšího výletu určitě přidám.

Přání pro oslavenkyni Kiki

15. července 2011 v 15:05 | Petusss |  Graphic Arts
Udělala jsem přáníčko pro Kiki, který je dneska už 14 let. Ještě jí přeju hodně úspěchů ve škole a v životě a krásný zážitky s její andulkou Katty. Ať se jí splní všechna přání.
Snad se bude přáníčko líbit. ;)

FOTOGRAFIE - S Pepíčkem

14. července 2011 v 10:18 | Petusss |  Pepíčkovi fotky
O Pepíčkovi jste už dlouho neslyšeli, teda spíš neviděli aktuální fotografii. Tak tady jednu aktuální dávám, zrovna měl dobrou náladu, tak jsem vzala foťáček, spíše řečeno můj mobílek, který asi brzo vyměním, protože mi blbne a vyfotím pár fotek. Udělala jsem jich trochu víc ale tato se mi zdála nejlepší. I když stejnak na ní vypadám jak debil, ale o mě nejde jde spíš o Pepu :D