Travelling

Za skutečnými zážitky a znovu šťastná

23. června 2016 v 11:40 | Petusss
Krásný slunečný den všem přeji. Dneska máme venku konečně letní teploty a já jsem ráda, že nikam nemusím chodit do školy a smažit se v dopravních prostředcích. Mám už prázdniny. A s prázdninami mi začli naše rodinné výlety a ne jen rodinné. :)

Minulou sobotu jsme navečer jeli do Skutče projít si stezku okolo bývalých a momentálně zatopených žulových lomů. Celá stezka měla asi 3 kilometry, takže pro nás neturisty ideální. Moji rodiče už tuto stezku jednou šli minulý rok, ale já jsem s nimi nešla a táta mi říkal, že je to tam moc hezký. A kdo mě zná, tak já a příroda jsme prostě kamarádi. Miluju skály, miluju přírodu a miluju výlety. Táta měl pravdu. Bylo to tam moc úžasný.

Při procházce takovou krásou si vždy vyčistím hlavu a zapomenu na vše zlé okolo. Když bych měla zasáhnout do svého soukromí, tak jsem se nedávno rozešla s přítelem Mírou. Byli jsme spolu přes dva roky a já jsem ráda, že to dopadlo docela dobře. Ale už to prostě dál nešlo. Musím ale říct, že jsem zase znovu šťastná. Můj kamarád mi řekl, že mě prý takhle dlouho šťastnou neviděl, hihi. :)

Ke konci stezky se procházelo k vyhlídce a z ní byl vidět nádherný výhled do krajiny a na lom. A abych to nebyla já, tak jsem našla na noze přisátý malý klíště. Proč vůbec existují. Grr nesnáším je. A to jsem byla postříkaná repelentem od hlavy až k patě. Né, vůbec jsem netrojčila jako malá holka. :D Táta věčně vybavený něčím, zrovna nic u sebe neměl ale našel u sebe propisku, tak mi mamka klíště vytahovala hrotem od propisky. Jupí, už je venku a my mohli jít zase dál. Už jsme byli u cíle a tím náše túra byla u konce.

Jaké máte plány na prázdniny a doporučíte mi nějaký místa,
které bych mohla o prázdninách navštívit?

Cestování ve vysněných destinacích: Maledivy #ČÁST TŘETÍ + video

20. března 2016 v 13:41 | Petusss
Další a poslední částí mého cestování zavrcholím u dovolené na kterou budu vzpomínat také celý život. Maledivy je destinace kam jsem se také jednou chtěla podívat a ono se mi to splnilo. Jaaaaj!!! Letěla jsem tam s přítelem a jeho rodinou se společností FlyDubai z Prahy s přestupem v Dubaji a z Dubaje na Maledivy. Na hotel jsme přímo z letiště byli převezeni rychlolodí, pamatuju ten šílený a nepříjemný vítr zalézající do uší ale dalo se to vydržet. Po 45 minutách jsme byli převezeni na ostrov Fihalhohi.

Když jsme vylezli z lodi tak jsem fakt čuměla. větší krásu jsem nikdy neviděla. Bylo to jako ve snu. Počkat to nebyl sen, to byla realita. Po ubytování nás personál hotelu přivítal welcome drinkem a pak jsme se ubytovali. Já jsem hned běžela na pláž. Nikdo tam vůbec nebyl. Při představě kdyby taková pláž byla v Chorvatsku tak je tam hlava na hlavě. Prvně jsem si sama obešla celý ostrov, který měl cca. 200 na 200 metrů a obešla jsem ho ani ne za 10 minut. Celkem sranda nemyslíte. Člověk si nesmí připouštět, že by mohlo přijít tsunami a celý ostrov spláchnout i se všema. Ale za dobu pobytu žádné velké vlny nebyly.

Nejhezčí z celého týdne bylo potápění. Byla jsem vybavená outdoorovou kamerou která fakt nezklamala a teď mi zůstaly krásné záběry na které bych mohla koukat furt dokola. Zážitek vidět na vlastní oči želvu, klauna očkatého u sasanky, rejnoky a žraloky, který jsem viděla večer u mola když jim tam hotelový personál házel ryby a v neposlední řadě jsem viděla na ostrově létat tři papoušky. Áááá!!! Zážitek na celý život.

S přítelem jsme dělali procházky po ostrově a zkoumali všechna možná zákoutí toho malého ostrůvka. A chodili jsme se dívat na jednu stranu pláže, kde byli vidět malý žraloci, kterým jsme říkali citróňáci protože byli zbarveni do žluta. U žraloků se také objevovali volavky, které byly strašně vtipné a my je schválně naháněli. :D

Celý pobyt utekl strašně rychle, užívala jsem si tam každého dne a každé noci, každého zážitku, každých momentů, které byly fakt nezaplacení. Určitě tuto oblast mohu doporučit na 100%. Ráda bych se na Maledivy někdy vrátila a všechny zážitky si opět zrekapitulovala. Ale to je zas jen v mých snech.

Tímto bych tuto část cestování zatím ukončila. V létě se chystám na Ibizu, kam se teď už strašně moc těším. Ale předtím mě ještě čeká ve škole spoustu práce a to udělat absolutorium. Jak se říká nejdřív škola a potom zábava.
Pokud máte ještě chvilku času tak zkoukněte video které jsem setříhala a zažijte se mnou 5 minut cestování v ráji.

Do jakých exotických destinací byste se rádi podívali vy?

Cestování ve vysněných destinacích: Mauricius #ČÁST DRUHÁ

28. února 2016 v 18:14 | Petusss
Jak jsem slíbila v předchozím článku tak opět pokračuji v psaní mých zážitků z cest ve vysněných destinacích. Další mojí zastávkou je Mauricius, kam jsem cestovala s přítelem a dalšími členy jeho rodiny předminulý rok na podzim. Pamatuji si ten neskutečně dlouhý let a mojí první cestu do Dubaje, kde mají opravdu nádherný letiště. Cestování s Emirates bylo přepychový. Toho jídla co jsme tam dostali a pouštět si ve letadle písničky a filmy v angličtině, prostě paráda. Z Dubaje jsme dále přestoupily na let směr Mauricius. Opět, po příletu jen co jsme vylezla z letadla, tak na mě přišel teplotní šok a já si v tu ránu připadala, jak kdybych měla horečku. Dále si vzpomínám, jak jsem uviděla tu nejhezčí pláž, která byla jak z obrázku z googlu. Moře úplně průzračný, po písku se válely korály co byly naplavený z moře a hlavně exotický teplíčko. Celý týden jsem byla naložená v moři. Také nesmím zapomenout, že poprvé jsem viděla ve volné přírodě opice. Ovšem jako další bomba přišla asi po půl hodině, co jsme ten den dorazily na místo, které se jmenovalo vodopády Chamarel. Oh my god, to bylo jako v pohádce, ten krásný velký vodopád a ta příroda, to bylo něco neskutečného. všude zeleň, stromy, křik ptáčků a jiných zvířátek. Prostě jsem byla ve svém živlu a hlavně v ráji. Další krásnou zastávkou byla cesta na sedmibarevnou půdu v Chamarelu. Celou dovču jsem si užila. Zpáteční cesta domů byla sice taky strašně dlouhá ale když si člověk řekne, že doletěl sem, tak zas doletí zpátky do své rodné země. Tuto dovču budu mít zarytou ve své paměti napořád i se všemi zážitky.

Příště se můžete těšit na mojí dovolenou z Malediv i s videem z této destinace.

Byl někdo z Vás v nějaké exotické destinaci? Pokud ano, šup do komentářů a pokud né tak mi aspoň napište,
kam byste se jednou chtěli podívat.

New York, Karibik, Mauricius, Maledivy aneb moje cestování ve vysněných destinacích #ČÁST PRVNÍ

17. ledna 2016 v 15:14 | Petusss
Čím začít první článek v roce 2016? Toť byla moje otázka, jen co začal nový rok. Jsem teď méně aktivni, protože mám ve škole zkouškové a tak se učím a dělám věci, které potřebuji k zápočtům. Včera jsem byla s rodičema na veletrhu v Brně a potkala jsem tam svojí bývalou spolužačku ze střední, a ta mi položila otázku: Koukám, že ty furt někam cestuješ, ty se máš! To sem ti ani neřekla, ale Suki (přezdívka našeho spolužáka) má z toho normálně depky, že furt někam cestuješ! Kde si byla naposledy? A já jí odpověděla na Maledivách. Koukala na mě s vykulenýma očima. Celý den jsem o tom pak přemýšlela. A říkala si, že dřív jsem o destinacích jako je New York, Karibik, Mauricius a Maledivy také snila. Toto se mi vše od roku 2013 začalo plnit. Jsem za to moc vděčná a ráda na ty zážitky, co jsem zažila, vzpomínám. A chci se tu svámi o mé zážitky také zkráceně podělit.

New York

To je ta destinace, o které jsem snila už od střední školy. Vzpomínám na cestu, kdy jsem poprvé letěla letadlem takovou dálku a přelétla poprvé atlantik. Byly jsme ubytovaný hned vedle ulice 5th avenue a bylo to úžasný. Vzpomínám si jak mě tam zezačátku štvali ty lidi, na mě jich tam bylo moc, protože jsem holka z menšího města. :D Za tu dobu jsem toho viděla hodně, Manhattan, projela se newyorkým metrem, vyjela jsem výtahem do min. 70 patra do jednoho z manhattanských mrakodrapů, viděla Empire State Building, Sochu Svobody, viděla zpěvačku Leonu Lewis a prošla se po Central parku v tý největší zimě, co za ten týden mého pobytu byla a já pak přijela domů a nastydla jsem. Ale byla jsem moc happy že jsem New York viděla a měla tu možnost ho navštívit. A nesmím zapomenout na newyorské nákupy odkud jsem si přivezla své první vansky a krásné společenské šaty.

Floridské město Miami a karibský ostrov Svatý Martin

Další destinace, kam se člověk jen tak nepodívá. Tam se mnou, kromě přítele přítelovy rodiny, byl i můj táta. Opět dlouhá cesta letadlem, moje druhé přelítnutí atlantiku a zažití toho neskutečného tropického vedra co tam bylo a na který sem doposud nebyla zvyklá. Vzpomínám, jak jsme byli v Miami ubytovaný kousek od letiště a jak jsme všichni fotili letadla. Jeden den jsme jeli do centra Miami a kouknout se na slavnou pláž v Miami a dát si tam nějaké dobré jídlo a ochutnat pravou čerstvou americkou bagetu na benzínce která byla poblíž hotelu. Pár dní potom jsme přeletěli krásnou oblast karibských ostrovů a přistáli jsme na ostrově Svatý Martin, který je známý pláží Maho beach ke který blízko sedají velká letadla. Tam vzpomínám na ty noci jak nás štípali komáři a my se ráno drbali jak kdybysme měli blechy. Ale nejhezčí na tom bylo koupání na jedné z pláží, kde byly obrovské vlny ale vůbec žádný lidi a celá kilometrová pláž byla jen naše. Přesně na té pláži jsem utopila svoje oblíbené sluneční brýle. Teď už se tomu jenom směju ale v té době mi do smíchu moc nebylo. :D

O dalších mých destinacích v dalším článku. Už teď se bojím, že to nikdo nedočte dokonce. :D Takže pokračování příště.

Určitě mi dejte vědět, zda byste ode mně chtěli více takových článků o mých cestovatelských zážitcích. Mě to neskutečně baví.

Jednodenní pálavské putování

6. září 2015 v 11:01 | Petusss
Hned zkraje bych se chtěla omluvit za menší nepřítomnost. V polovině srpna jsem odjela s rodinou do Černé Hory a úplně poslední týden jsem dokončovala svoji školní praxi v Praze. Poslední srpnový den, jsem byla ve Zlíně, kam jsem jela s mamkou, která tu byla pracovně. A první zářijový den mi taktéž, jako všem studentům, tak i mě začala povinná školní docházka a nástup do třetího ročníku VOŠ (ach, netěším se až budu dělat absolutorium).

Teď už konečně k věci. Včera jsme s mojí rodinou nechtěli jen tak sedět doma. Mamce odpadla odpolední schůzka s její kamarádkou a tak jsme si řekli že si ještě uděláme výlet. Tak jsme se kolem desáté hodiny dopolední nasoukali do auta a vyjeli směr Moravu. Našim prvním cílem byla Papouščí zoologická zahrada v Bošovicích nedaleko Brna. Tam jsem byla ve svém živlu. Měli tam spoustu druhů papoušků od menších amazónků až po velké ary.

Po prohlídce papouščí zoo jsme vyrazili směr Velké Pavlovice, kde bylo spoustu vinic. "Tatííí vyfotíš mě ve vinicích prosím." "Počkejte na mě, já si tu ještě něco vyfotím." - ano, typická Petus! Klidně bych tam vydržela fotit i hodinu ale měli jsme namířeno na další toulky Pálavou směrem na Lednicko-valtický areál. Ten jsme potom už jenom projížděli a nikde moc nezastavovali, protože už byla šestá hodina večerní a pomalu se stmívalo. My měli potom ještě dlouhou cestu domů.

A tímto tyto toulky končí. Domů jsme dorazili kolem jedenácté večer a šli spát. Za den jsme najeli autem 1 000 kilometrů, což je jak cesta od nás do chorvatského Záhřebu (WTF!!) ale stálo to za to. Můžu říct, že Pálava a celá jižní Morava mě moc nadchla. Plánujeme někdy do budoucna nějaké cyklovýlety v této lokalitě. Za den se nedá stihnout všechno vidět a všude být. Kdo se mnou souhlasí?

Byly jste někdy na Pálavě nebo také plánujete tuto lokalitu navštívit?